Dag 11 - Reisverslag uit Gialova, Griekenland van Silvia Straten - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Gialova, Griekenland van Silvia Straten - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: Silvia

Blijf op de hoogte en volg Silvia

19 Juli 2010 | Griekenland, Gialova

Dag 11 (19 juli)
Ik heb vandaag een vrije dag gekregen. Alsof ik nog niet genoeg vrije tijd heb gehad met mijn voet.
Ondanks mijn vrije dag was ik toch op tijd me tentje uit. Elco had weer constructie en daardoor was ik ook wakker geworden en kon vervolgens niet meer slapen door de hitte.
Verder heb ik vandaag niet veel anders gedaan dan aan mijn logboek gewerkt en wat gezwommen. Ik liep alweer wat achter met mijn logboek en dat moest nodig ingehaald worden.
In de avond moesten Elco en Lidia in het informatie centrum werken en ik was maar met hun meegegaan om een beetje mee te helpen. Op de camping viel toch weinig meer te beleven en verder was iedereen aan het werk.
Bij het informatie centrum ben ik samen met Elco even een rondje door het natuurgebied wezen lopen, want ik was erg benieuwd naar de natural trail die de jongens vanmorgen hadden afgemaakt. Het zag er allemaal erg mooi uit! Hij is nu bijna klaar voor de bezoekers
Op de terugweg vanaf het informatie centrum heb ik een dode slang aan de kant van de weg gevonden. Deze hebben we vervolgens in een tasje gestopt en meegenomen om te kijken om welke slang het was. Na in de encyclopedie gekeken te hebben, bleek het om een hagedisslang te gaan. Deze slang komt uit de familie van de gladde slangen en is een gifslang.
De rest van de avond hebben we nog met z’n allen bij de kiosk gezeten en zijn vervolgens redelijk op tijd gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvia

Actief sinds 03 Juli 2009
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 33221

Voorgaande reizen:

08 Mei 2013 - 09 Juli 2013

Afstudeeronderzoek Kroatië

09 Juli 2010 - 18 Augustus 2010

Stage Chameleon Project, Gialova Lagoon

06 Juli 2009 - 10 Augustus 2009

Stage in schildpaddenopvang

Landen bezocht: